1652
ШЕКУЛАРАЦ, Божидар
Razvoj školstva i obrazovanja u Crnoj
Gori / Božidar Šekularac. - Bibliografija: str.48.
У: Васпитање и образовање. - ISSN 0350-1094. - Br. 4 (2009), str.
41-48.
37(497.16)(091)
COBISS.CG-ID
15835408
1653
ШОФРАНАЦ, Весна
Сумња није доказ, али јесте аларм :
национална конференција о корупцији у образовању оставила дилему о
раширености ове појаве / В. Шофранац.
У: Побједа. - ISSN 0350-4379. - Год. 66, бр. 15898 (16. март 2010),
стр. 8.
37:343.352(497.16)
COBISS.CG-ID
16700944
1654
ШУКОВИЋ, Радивоје
Шездесетогодишњица Учитељске школе у
Иванграду (Беранама) / Радивоје Шуковић.
У: Васпитање и образовање. - ISSN 0350-1094. - Бр. 4 (2009), стр.
171-177.
37(497.16)(091)
COBISS.CG-ID
15847696
1655
ГВОЗДЕНОВИЋ, Славка
Doprinos pedagoškoj teoriji i praksi :
prof. dr Rade Delibašić: "Istorija pedagoške misli u Crnoj Gori",
Podgorica, 2009 / Slavka Gvozdenović.
У: Васпитање и образовање. - ISSN 0350-1094. - Br. 2 (2010), str.
223-225.
37.013(497.16)(091)
COBISS.CG-ID
16642064
1656
КНЕЖЕВИЋ, Гојко
Вриједан научни подухват : у Никшићу
представљена књига "Историја педагошке мисли у Црној Гори" др Рада
Делибашића / Г. К.
У: Побједа. - ISSN 0350-4379. - Год. 66, бр. 15926 (13. април 2010),
стр. 18.
37.013/.083(497.16)
COBISS.CG-ID
16705296
1657
КНЕЖЕВИЋ, Гојко
Историја педагошке мисли у Црној Гори :
нова књига др Рада Делибашића у издању ЦИД-а / Г. К.
У: Побједа. - ISSN 0350-4379. - Год. 66, бр. 15836 (13. јануар
2010), стр. 14.
37.013/.083(497.16)
COBISS.CG-ID
15419664
1658
KRAJNČAN, Mitja
Semantics of social pedagogical
relationship / Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj. - Ilustr. - Bibliografija:
str. 29-30. - Abstract.
U: 007. - ISSN 1800-5535. - Issue 3 (avgust 2008), str. 19-30.
37.013.78
COBISS.CG-ID
15885584
1659
RAZPOTNIK, Špela
A relational-identity - based model of a
practical preventive intercultural work / Špela Razpotnik, Bojan Dekleva.
- Bibliografija: str. 11-12. - Abstract.
U: 007. - ISSN 1800-5535. - Issue 2 (June 2008), str. 4-13.
37.013.42:314.722(497.4)
COBISS.CG-ID
15910928
1660
HADŽIBEGOVIĆ, Ajša
Non-formal Education Impact / Ajša
Hadžibegović. - Bibliografija: str. 29. - Abstract.
U: 007. - ISSN 1800-5535. - Issue 7 (2010), str. 24-29.
37.013
COBISS.CG-ID
16575248
1661
ДАМИАНИ Ејнвалтер, Ингрид
Студентско вредновање насатавних
програма у проведби реформе свеучилишта - примједбе и приједлози у
примјени "болоњског процеса" / Ингрид Дамиани Еинwалтер, Сандра Мардешић.
- Библиографија: стр. 190. - Sommario.
У: Evaluacija u nastavi jezika i književnosti / priredila Julijana
Vučo. - Nikšić : Univerzitet Crne Gore, Filozofski fakultet, 2008. - ISBN
978-86-7798-023-8. - Стр. 185-191.
37.014.3:371.2
COBISS.CG-ID
15535120
1662
КА, Гери
Окултистички корени глобалног образовања
/ Гери Ка.
У: Слово. - ISSN 1800-6140. - Год. 7, бр. 25 (април 2010), стр.
210-218.
37.014.3
COBISS.CG-ID
16669456
1663
НОВАКОВ, Предраг
Евалуација болоњских реформи на Одсеку
за англистику у Новом Саду / Предраг Новаков. - Библиографија: стр. 201. -
Summary.
У: Evaluacija u nastavi jezika i književnosti / priredila Julijana
Vučo. - Nikšić : Univerzitet Crne Gore, Filozofski fakultet, 2008. - ISBN
978-86-7798-023-8. - Стр. 193-202.
37.014.3:371.2
COBISS.CG-ID
15538448
1664
СУЗИЋ, Ненад
Осам кључних компетенција за доживотно
учење / Ненад Сузић. - Библиографија: стр. 26-27. - Резиме; Abstract.
У: Васпитање и образовање. - ISSN 0350-1094. - Бр. 3 (2010), стр.
13-27.
37.014.12
COBISS.CG-ID
17482768
1665
ФИЛИПОВИЋ, Јелена
Српски као језик образовања за ромску
децу из реадмисије и интерно расељену ромску децу: модел језичке подршке /
Јелена Филиповић. - Апстракт; Abstract.
У: Individualizacija i diferencijacija u nastavi jezika i
književnosti / priredile Julijana Vučo i Biljana Milatović. - Nikšić :
Univerzitet Crne Gore, Filozofski fakultet, 2009. - ISBN
978-86-7798-037-5. - Стр. 137-150.
37.014(=214.58)(497.11)
COBISS.CG-ID
15734544
1666
ШОФРАНАЦ, Весна
Историја у двије верзије : Савјет за
опште образовање прихватио приједлог Завода за уџбенике и наставна
средства / В. Шофранац.
У: Побједа. - ISSN 0350-4379. - Год. 66, бр. 15850 (27. јануар
2010), стр. 7.
37.016:94(075.2)
COBISS.CG-ID
15487248
1667
ШОФРАНАЦ, Весна
Све опције у игре : након сјутрашње
сједнице Савјета за опште образовање биће извјесна судбина уџбеника
историје за четврти разред гимназије / В. Шофранац.
У: Побједа. - ISSN 0350-4379. - Год. 66, бр. 15848 (25. јануар
2010), стр. 2.
37.016:94(075.2)
COBISS.CG-ID
15455504
1668
ШОФРАНАЦ, Весна
Тежак испит за "учитељицу живота" : да
ли ће два уџбеника историје проширити знање матурантима или отворити врата
за нове дилеме и манипулације / В. Шофранац.
У: Побједа. - ISSN 0350-4379. - Год. 66, бр. 15851 (28. јануар
2010), стр. 6.
37.016:94(075.2)
COBISS.CG-ID
15547152
1669
ЈЕЛЧИЋ, Никола
Učenje na daljinu kao globalni medijski
fenomen = Distance learning as a global media phenomenon / Nikola Jelčić.
- Graf. prikazi. - Bibliografija: str. 312. - Abstract.
У: Medijski dijalozi. - ISSN 1800-7074. - God. 3, br. 6 (jun 2010),
str. 305-312.
37.018.43:654
COBISS.CG-ID
17233168
1670
РАДУЛОВИЋ, Весна
Porodične prilike i uspjeh učenika u
učenju / Vesna Radulović, Milodarka Popović. - Bibliografija: str.106-107.
- Abstract.
У: Васпитање и образовање. - ISSN 0350-1094. - Br. 4 (2009), str.
91-107.
37.061
371.212
COBISS.CG-ID
15841552
1671
БОЉЕВИЋ, Јелена
Kroz brigu o nastavniku brinemo o djeci
: profesionalni razvoj nastavnika / J. Boljević.
У: Побједа. - ISSN 0350-4379. - God. 66, br. 15996 (24. jun 2010),
dodatak Magazin, br. 76, str. 3.
371.15
COBISS.CG-ID
16925456
1672
ТЕРЗИЋ, Горан
Građenje povjerenja unutar škole / Goran
Terzić, Miodrag Miško Vučeljić. - Bibliografija: str.151.
У: Васпитање и образовање. - ISSN 0350-1094. - Br. 4 (2009), str.
143-151.
371
COBISS.CG-ID
15844112
1673
АВРАМОВИЋ, Зоран
Самоусавршавање наставника као услов
компетенције / Зоран Аврамовић, Миља Вујачић. - Библиографија: стр. 143. -
Резиме; Abstract.
У: Васпитање и образовање. - ISSN 0350-1094. - Бр. 1 (2010), стр.
135-144.
371.14
COBISS.CG-ID
16394512
1674
JORGENSEN, Lone
The Teacher as Professional - a
Dichotomy of Understanding / Lone Jorgensen, Sally Hansen. -
Bibliografija: str. 9-11. - Abstract.
U: 007. - ISSN 1800-5535. - Issue 5/6 (november 2009), str. 4-11.
371.13(931)
COBISS.CG-ID
15896848
1675
TODOROVIĆ, Katarina
Importance of educating Teachers for
Social Inclusion / Katarina Todorović. - Bibliografija: str. 17. -
Abstract.
U: 007. - ISSN 1800-5535. - Issues 5/6 (november 2009), str. 12-17.
371.13
COBISS.CG-ID
15897360
1676
HANAK, Zuzana
Program adaptions in the development of
a competence based teachers' training in Hungary / Zsuzsanna Hanák. -
Slika autora. - Bibliografija: str. 18. - Abstract.
U: 007. - ISSN 1800-5535. - Issue 3 (avgust 2008), str. 11-18.
371.13(439)
COBISS.CG-ID
15884816
1677
BERZINA, Zenija
Development of Collaborative School
Culture and Mentoring for Enhancement of Inclusive Education / Zenija
Berzina. - Bibliografija: str. 8. - Abstract.
U: 007. - ISSN 1800-5535. - Issue 7 (2010), str. 2-9.
371.213.8
COBISS.CG-ID
16572688
1678
ВУЧО, Јулијана
Definisanje zahteva provere jezičkih
sposobnosti italijanskog jezika učenika zainteresovanih za dvojezičnu
nastavu / Julijana Vučo. - Bibliografija: str. 348-349. - Riasunto.
У: Evaluacija u nastavi jezika i književnosti / priredila Julijana
Vučo. - Nikšić : Univerzitet Crne Gore, Filozofski fakultet, 2008. - ISBN
978-86-7798-023-8. - Str. 339-349.
371.26:811.133.1
COBISS.CG-ID
15713552
1679
ВУЧО, Јулијана
Od zakonskih mogućnosti ka
komunikativnim potrebama struktura završne evaluacije učenika u
dvojezičnoj nastavi / Julijana Vučo. - Bibliografija; str. 324-325.
У: Individualizacija i diferencijacija u nastavi jezika i
književnosti / priredile Julijana Vučo i Biljana Milatović. - Nikšić :
Univerzitet Crne Gore, Filozofski fakultet, 2009. - ISBN
978-86-7798-037-5. - Str. 317-325.
371.27:81'246.2
COBISS.CG-ID
15741200
1680
ЂОРОВИЋ, Данијела
Neke specifičnosti vrednovanja prevoda
studenata u okviru nastave jezika struke / Danijela Đorović. -
Bibliografija: str. 214.215. - Summary.
У: Evaluacija u nastavi jezika i književnosti / priredila Julijana
Vučo. - Nikšić : Univerzitet Crne Gore, Filozofski fakultet, 2008. - ISBN
978-86-7798-023-8. - Str. 203-216.
371.26:82.035
COBISS.CG-ID
15540752